Duty and taxes are included in prices !!

FAQ

GENEREL INFORMATION

Hvor sender i til?

Vi leverer til Danmark, Sverige, Norge og de øvrige europæiske lande. Hvis du har spørgsmål angående levering til andet sted, kan du kontakte vores kundeservice. 

 

Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Alle vores størrelser svarer til standardstørrelser, for yderligere information kan du finde vores størrelsesguide ved at trykke ind på de forskellige styles.

 

Jeg oplever problemer med jeres hjemmeside. Hvad gør jeg?

Hvis du oplever tekniske eller andre problemer med vores hjemmeside, bedes du kontakte vores kundeservice på telefonnummer: +45 52 902 902

 

BESTILLING

Kan jeg tracke min pakke, når den er blevet sendt?

Ja. Alle vores pakker bliver sendt med GLS, og dermed modtager du en bekræftelsesmail med et trackingnummer, så snart du har gennemført en bestilling.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager et forkert eller beskadigt produkt?

Hvis du modtager et forkert eller beskadiget produkt, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil guide dig igennem returnering og eventuel erstatning af produktet.

 

Kan jeg fjerne et produkt fra min bestilling?

Når du har gennemført en bestilling, kan du ikke ændre i den. Du kan dog bytte eller returnere produkter, efter du har modtaget pakken.

 

Kan jeg bytte et modtaget produkt?

Ja, du udfylder retursedlen, som hvis du skulle returnere, og skriver hvilken størrelse eller farve du ønsker at bytte til. Herefter sender du pakken tilbage, præcis som du ville med en returpakke. Retursedlen findes ved at trykke på retur nederst på siden.

 

BETALING

Hvilken betalingsmetode kan jeg bruge?

Du kan betale en bestilling med Dankort / VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.

 

Hvordan tilføjer jeg en rabatkode?

Du tilføjer din rabatkode i feltet rabatkode, under betalingssiden.

 

UDSOLGTE PRODUKTER

Bliver udsolgte produkter tilgængelige for køb i webshoppen igen?

Er det produkt, du vil bestille, udsolgt, kan du kontakte vores kundeservice, som kan fortælle, hvornår det evt. bliver tilgængeligt igen.

 

RETURNERING

Hvordan returnerer jeg en pakke?

Hvis du ønsker at returnere en pakke, skal du udfylde returformularen, som kan findes på siden 'retur'. Du skal selv betale for returomkostningerne.

Returadresse:

House of BALL International ApS

Djalma Lunds Gård 3

4000 Roskilde

 

Hvor lang tid har jeg til at sende en returpakke?

Du har 14 dage, fra den dag du har modtaget pakken.

 

Hvornår modtager jeg mit returbeløb?

Når vi har modtaget din returpakke, refunderer vi betalingen på det samme kort, som du benyttede, da du afgav bestillingen. Beløbet vil blive refunderet efter omkring 10 hverdage. Dette inkluderer ikke den evt. oprindelige fragtpris.

 

 

RECIEVE LATEST NEWS

Copyright © 2020-present House of BALL international. All rights reserved.