Fri fragt over 500 DKK !

Forsendelse

LEVERING

Vi sender til: Danmark, Sverige, Norge og øvrige lande i Europa. Leveringstiden varierer alt efter det valgte leveringsland. I Danmark er leveringstiden 1-3 hverdage.

  • Dine varer vil blive sendt med GLS.
  • Der pålægges et fragt- og ekspeditionsgebyr på DKK 39 på ordrer under DKK 500.
  • Køber du for mere end DKK 500, får du gratis fragt med i dit køb.
  • Er din vare beskadiget eller leveret med fejl, betaler BALL®
  • Fortryder du købet, kan varen sendes retur, men du betaler returporto.

Hos BALL® bestræber vi os på at give den bedste kundeoplevelse, og derfor vil vi ekspedere din ordre hurtigst muligt. Du vil derfor kunne forvente at modtage din ordre inden for 1-3 hverdage efter bestillingsdagen. 

Når din ordre afsendes fra vores lager, vil du automatisk modtage en e-mail med pakkens trackingnummer, som kan bruges til at følge pakken. Har du spørgsmål vedrørende din pakke, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, der kan give dig præcise oplysninger om din ordre. 

TRACK DIN BESTILLING

Du modtager en bekræftelsesmail, i det øjeblik din ordre forlader vores lager. Denne mail indeholder et link til track&trace-oplysninger om din pakke, leveret af det leveringsselskab, der er ansvarlig for din forsendelse. Hvis det angivne link af en eller anden grund ikke fungerer, kan du bare kopiere trackingsnummeret, der er inkluderet i din bekræftelsesmail og kopiere ind det på leveringsselskabets hjemmeside www.gls.com

SKADER

Hver ordre, som vi sender fra vores lager, inspiceres omhyggeligt. Hvis du modtager en beskadiget pakke, beder vi dig kontakte vores kundeservice. Inden du accepterer din levering, bedes du inspicere pakken og dens indhold for eventuelle skader, der kan være opstået under forsendelsen.

Det er normalt, at kartonen viser noget slid, men hvis skaden er betydelig, beder vi dig venligst om at gøre følgende:

Hvis skaden er mindre, skal du acceptere pakken, men noter skaden på leveringskvitteringen, underskriv og dato den.

Hvis kartonen ser alvorligt beskadiget ud, kan du afvise din ordre. Under denne omstændighed, kontakt os straks.

Når du kontakter vores kundeservice, skal du have dit ordrenummer, varenummer og sporingsnummer (alle disse oplysninger er inkluderet i din bekræftelsesmail) sammen med din mailadresse og telefonnummer til rådighed. Vi vil gøre vores bedste for at tilbagebetale dit købsbeløb, så snart vi modtager din returnerede ordre.

Hvis du bemærker skade efter at have accepteret din levering, kan du kontakte kundeservice.

Få nyheder og nye styles direkte i din indbakke

Copyright © 2020-present House of BALL international. All rights reserved.